DOBRODOŠLI NA DRUGI CIKLUS PROGRAMA #budimejker

Nakon uspeha prvog konkursa za Mejkers TikTok kreatore, ponovo otvaramo priliku za sve kreativne srednjoškolce koji žele da istražuju, uče i stvaraju kroz svoju omiljenu društvenu mrežu! 

Ako želiš da naučiš da praviš sadržaj za TikTok kao kreativni profesionalac, na pravom si mestu! Ove školske godine konkurs zapravo prerasta u edukativni program. Uz vrhunske stručnjake iz oblasti kao što su naučna komunikacija, kreativno stvaranje i video produkcija, društvene mreže, cyber bezbednost i mentalno zdravlje moći ćeš mnogo toga da naučiš kako na Masterclassu koji za sve pobedničke timove organizujemo u prostorijama Nordeusa u Beogradu, tako i tokom tromesečne podrške koju će timovi imati od strane stručnjaka iz kreativne agencije Žiška kao jedne od vodećih na našem tržištu kada je reč o kampanjama na društvenim mrežama.  

Ceo program realizujemo i zajedno promovišemo značaj znanja, obrazovanja, kreativnog stvaranja i pametne upotrebe interneta i tehnologije uz podršku kompanije A1 Srbija koja će svim pobedničkim školama dodeliti potrebnu opremu i neograničeni internet kako biste mogli neometano da stvarate! 

Ako želiš da pogledaš utiske od prošle školske godine pogledaj naše profile na Instagramu ili TikToku.

Pročitaj sve o našem konkursu, napravi svoju ekipu i video i prijavi se!

Mejkers Tiktok Masterclass (20)

➞ KO MOŽE DA SE PRIJAVI

Timovi učenika/ca svih razreda (preporuka je ako si završna godina srednje škole, da članovi tvog tima budu učenici mlađih razreda) i smerova srednjih škola koje su deo Mejkers lab mreže ili će to uskoro postati, a koji žele da se usavršavaju u oblastima naučne, kreativne i etičke komunikacije i društvenih mreža.

Formiraj ekipu do tri člana i prijavite se! Trebaće vam i jedan nastavnik, koji želi da bude vaša podrška.

➞ KAKO DA SE PRIJAVIŠ

Pokaži nam da se pametni telefon i društvene mreže mogu koristiti u kreativne i edukativne svrhe! Budi Mejker, maštaj, stvaraj, uči kroz iskustvo i podeli znanje uz pomoć svoje kreativnosti i tehnologije. 

  • Napravi vertikalni video u trajanju od 1 do 3 minuta o zanimljivom naučnom fenomenu, eksperimentu ili projektu, ili aktivnosti u školi, kroz koji ćeš edukovati, ali i zabaviti svoje vršnjake i izraziti svoju kreativnost.  Kroz video možeš nešto da objasniš, napraviš, rastumačiš, razbiješ neki popularni mit, predstaviš nešto iz svoje škole, predstaviš svoj projekat ili slično. Imaj na umu da su tvoja publika tvoji vršnjaci u celoj zemlji.
  • Video okači na svoj TikTok profil uz tagovanje @mejkerslab profila i hashtags #mejkerslab #budimejker #edutok
  • alternativno, ako video ne okačiš na TikTok profil, možeš da poslati kroz formu za prijavu na konkurs.

Pošalji nam link kroz prijavni formular najkasnije do: 

15. decembra 2024. godine. 

VAŽNO JE DA ZNAŠ

Odabrani učesnici će pre ulaska u Mejkers lab TikTok program morati da obezbede saglasnost za prenos prava na materijalu koji se stvara kao i za obradu tvojih ličnih podataka. Porazgovaraj sa svojim roditeljima i starateljima o tome na vreme. 

KRITERIJUMI ZA ODABIR

Žiri, koji čine stručnjaci – predavači na edukaciji u Nordeusu, kao i predstavnici kompanije A1, ocenjivaće radove na osnovu sledećih kriterijuma:

  • Edukativna vrednost videa
  • Kreativnost, inovativnost i originalnost 
  • Jasnost i razumljivost 
  • Relevantnost sadržaja za ciljnu publiku i angažovanje publike 
  • Etika i odgovornost 
  • Tehničke veštine 

Rezultate konkursa objavićemo do  24. decembra 2024.

ŠTA DOBIJAŠ KROZ PROGRAM

Odabrani timovi iz cele zemlje, postaju Mejkers TikTok kreatori i uz to dobijaju:

Mogućnost korišćenja novih pametnih telefona i data kartica, zahvaljujući podršci kompanije A1 Srbija, koje će koristiti za kreiranje sadržaja za Mejkers TikTok (1 po školi).

Edukaciju i podršku vrhunskih stručnjaka u oblasti komunikacije, društvenih mreža, naučne komunikacije i bezbednosti na internetu. Ovaj jedinstveni masterclass biće organizovan u februaru 2025. godine u kompaniji Nordeus.

Pored toga, biće obezbeđena kontinuirana tromesečna podrška svim timovima u trajanju od tri meseca od strane stručnjaka iz kreativne agencije Žiška, a organizovaćemo i online konsultacije za sva pitanja, dileme, feedback ali i usavršavanje.

TikTok kanal će povremeno imati zanimljive goste koji će pomoći da ova zajednica što bolje i brže raste poput naučnika, naučnih komunikatora, influensera, nastavnika, partnera itd.

KO ĆE BITI VAŠI PREDAVAČI

Danijela Vučićević je završila osnovne studije molekularne biologije, a potom i master studije iz personalizovane medicine na Institutu za molekularnu genetiku i genetičko inženjerstvo. Tokom studiranja volontirala je na brojnim projektima ekologije, klimatskih promena, povezivanju nauke i umetnosti. Danas je direktorka Centru za promociju nauke, u kom je upravo prošla put od volontera do direktora. Danijelina strast je promocija i popularizacija nauke, i kroz koordinaciju velikih manifestacija poput Noći istraživača i Maja meseca matematike koristeći razne formate voli da prikazuje nauku onakvom kakva zaista jeste – kao igru i strast.

LinkedIn // CPN Instagram

v.d. direktora Centra za promociju nauke, molekularna biološkinja

Tijana Prodanović, je astrofizičarka, vanredna profesorka na Katedri za astronomiju na Beogradskom univerzitetu, naučnica koja se bavi primenom veštačke inteligencije u filmskoj industriji u okviru kompanije Wonder Dynamics (Autodesk), naučna komunikatorka i organizatorka brojnih festivala nauke i Noći istraživača u Novom Sadu, a u poslednje 3 godine mladi je najviše prepoznaju kao TikTok profesorku drcosmicray. Tijana je rođena 1978. Godine u Novom Sadu, diplomirala je astrofiziku na Matematičkom fakultetu u Beogradu 2001, a doktorske studije iz astrofizike je završila 2006. Godine na Univerzitetu Ilinoisa u Urbani Šampejnu, SAD.


TikTok // Instagram // LinkedIn

astrofizičarka, profesorka, FameLab pobednica, Data Scientist u kompaniji Wonder Dynamics (Autodesk)

Ana Mirković je izvršna direktorka i su-osnivačica Instituta za digitalne komunikacije. Završila je master studije psihologije na Univerzitetu u Beogradu i trenutno je na doktorskim studijama na fakultetu Ujedinjenih nacija, Evropski centar za mir i razvoj. Bitan deo njenog rada usmeren je ka edukaciji dece i roditelja s ciljem razvoja i održavanja otvorene komunikacije. Ovaj aspekt je predstavljen u dve sezone TV serije “Porodična mreža”, koju je Ana kreirala i vodi na Radio-televiziji Srbije – RTS.

Ana je učestvovala u kreiranju Priručnika za medijsku, informacionu i digitalnu pismenost za decu i roditelje, zajedno sa koleginicom Anom Martinoli. Takoeđe, autorka je priručnika za preduniverzitetsko obrazovanje i biznise na istu temu. Priručnici su sufinansirani od strane Evropske unije, Američke ambasade u Beogradu i Ministarstva kulture Republike Srbije.

Instagram // LinkedIn // Youtube 

izvršna direktorka i su-osnivačica Instituta za digitalne komunikacije

Sara Milošević je završila osnovne studije menadžmenta, a potom i master studije Marketing inženjeringa i komunikacija na Fakultetu Organizacionih Nauka. Ubrzo nakon fakulteta postaje deo Nordeus tima i to na poziciji Social Media Specialista u brand timu. Nakon skoro 3 ipo godine, odlučuje da promeni svoj karijerni put i prebacuje se u tim User Acquisitiona, takođe u Nordeusu – gde vodi računa o kreativama za product

S obzirom da je veliki zaljubljenik u marketing, u slobodno vreme deli znanje na TikTok-u. Sarađivala je sa mnogim poznatim ličnostima iz sveta muzike, organizacijama i brendovima

TikTok // LinkedIn 

kreativna producentkinja za akviziciju korisnika

Menadžer, kreativac, strateg i digitalac. Više uporan nego pametan. Pisac hiljade neobjavljenih stranica i  37. najslušaniji podkast autor u Srbiji. Nekada debater, ragbista i plesač. Više informacija o Goranu možete pročitati ovde.

LinkedIn // YouTube

generalni direktor kreativne agencije Žiška 

Ana je komunikacijski stručnjak skoro 20 godina, sa iskustvom rada u medijima, agencijama i internacionalnim kompanijama. Proteklih šest godina u A1 Srbija učestvuje u kreiranju i implementaciji integrisanih kampanja, i zadužena je za vođenje društveno odgovornih projekata kompanije. U radu je najviše inspirisana udruživanjem koje pokreće promene i angažuje zajednicu.

Linkedin // Bolji Online

stariji stručnjak za korporativne komunikacije, A1 Srbija

Nikola je po struci diplomirani inženjer informacionih tehnologija i ima oko četiri godine iskustva na ispitivanju i proceni bezbednosnih rizika i propusta različitih IT infrastruktura. Veliki fokus daje na značaju i ispitivanju u proceni bezbednosnih propusta u API tehnologiji.

Aktivno se usavršava na međunarodnim obukama i seminarima iz oblasti digitalne forenzike i sajber zaštite. Držao je predavanja i obuke na temu sajber bezbednosti i zaštite, koje bi pomogle u ovladavanju tehnika i sticanju novih znanja i veština u cilju podizanja svesti o sajber rizicima, kojima smo izloženi svakodnevno.

Linkedin // Bolji Online

stručnjak za Cyber Security,
A1 Srbija

Marija Bušić je direktorka marketinga i komunikacija i Inicijativi Digitalna Srbija. Završila je Fakultet političkih nauka, odsek za novinarstvo i komunikologiju a nakon toga razvijala karijeru u oblasti odnosa sa javnošću i marketinga u različitim industrijama. Iskustvo je sticala u kreativnim industrijama radeći na brojnim muzičkim, filmskim i pozorišnim događajima u zemlji i inostranstvu kao što su Exit festival, Cinema City, Festival autorskog filma, Bijenale arhitekture u Veneciji, Republika u Rijeci. Korporativno iskustvo stiče u oblasti telekomunikacija i digitalnog bankarstva u Telenoru i Mobi banci. U okviru Inicijative Digitalna Srbija posvećena je digitalnoj transformaciji kroz podršku obrazovanju, regulativi i startap ekosistemu. 

LinkedIn // Instagram

direktorka komunikacija i marketinga Inicijative Digitalna Srbija

Marija Beslać se pridružila Nordeusu početkom 2015. godine kako bi vodila komunikacije, razvoj brenda i korporativne odgovornosti. Ima više od 15 godina iskustva u komunikacijama u različitim oblastima – od obrazovanja, FMCG-a, i najviše IT sektoru. Veliko zadovoljstvo joj predstavlja i prenošenje svog znanja i iskustva kroz treninge, obuke i mentorstva. Tokom svojih osnovnih studija bila je prvi PR menadžer Univerziteta u Beogradu. Nakon toga, ljubav prema komunikacijama i razvoju brendova nastavlja kako u agencijama, tako i kompanijama. Nakon 7 godina provedenih u Telenoru, prelazi u Nordeus sa velikom motivacijom da se bavi podrškom deci i mladima, iz pozicije jedne od industrija budućnosti. U Nordeus fondaciji je zadužena za komunikaciju i partnerstva.

Linkedin // Instagram

direktorka za komunikacije i partnerstva Nordeus fondacije

ŠTA SE DEŠAVA NAKON PRIJAVE

Naš žiri pogledaće sve poslate prijave i videe i najkasnije do 24. decembra 2024, odabraće najbolje iz svih Mejkers škola, čiji tvorci postaju kreatori TikTok Mejkers naloga i za koje će kao prvi korak biti organizovana vredna edukacija, masterclass u Nordeusu i tromesečnog mentorstva, a nakon toga se bacamo u akciju timskog učenja, stvaranja i izgradnje Mejkers lab TikTok zajednice!

ŠTA AKO MI TREBA POMOĆ

Za sva pitanja, nedoumice i podršku koja vam je potrebna pišite  nam na tiktok@mejkerslab.rs

U međuvremenu pratite kanale Mejkers labova! 

SREĆNO I JEDVA ČEKAMO DA VIDIMO VAŠE RADOVE!