PARTNERI

Ceresit - Henkel

Sa tradicijom dugom više od 100 godina, Ceresit je najpoznatiji brend Henkelovog sektora Adhezivi Tehnologije. Ceresit je danas jedan od najvažnijih brendova u trgovini građevinskim proizvodima. Za to je zaslužan kvalitet, primenjena inovativna tehnologija, kao i široka paleta proizvoda koja zadovoljava raznovrsne potrebe. Prateći porast potražnje i mogućnosti razvoja, kompanija Henkel Srbija otvorila je 2007. godine Ceresit fabriku u Inđiji za proizvodnju građevinskih lepkova. Ovo je ujedno bila i prva Henkelova grinfild investicija u Srbiji u vrednosti 8,5 miliona evra. Već naredne 2008. godine, otvorena je još jedna fabrika na istoj lokaciji za proizvodnju tečnih fasadnih maltera. Henkel Ceresit fabrika izgrađena je po najmodernijim tehničkim, tehnološkim i ekološkim standardima, u potpunosti automatizovana i jedna je od najproduktivnijih Henkelovih fabrika u Evropi, sa šest međunarodnih ISO sertifikata za kvalitet.

ROMA company

ROMA COMPANY je privredno društvo za trgovinu, proizvodnju i usluge osnovano 1992. godine sa sedistem u Zemunu, Milana Rešetara br.11. Bavimo se prometom boja i lakova, lepkova, termo fasada, molerskog pribora alata, tapeta i ostalih proizvoda za završne radove u gradjevinarstvu. Imamo preko 180 zaposlenih, četiri veleprodajna centra u Srbiji i jedan u Crnoj Gori i 12 maloprodajnih objekata u Srbiji. U nasem asortimanu su proizvodi većine renomiranih proizvodjaca kako iz zemlje tako i iz sveta. Robu uvozimo iz Nemačke, Holandije, Grčke, Italije, Irske, Belgije, Kine, Kanade, SAD. Roma company je najveći distributer proizvoda za završne radove u gradjevinarstvu u Srbiji sa više od 4.000 registrovanih kupaca uglavnom trgovaca, zanatlija, izvodjaca radova. U proteklih 20 godina izdajemo časopis “Ton energija boja ” i distribuiramo ga besplatno našim kupcima i poslovnim partnerima.

Bosch

Bosch je u Srbiji zvanično prisutan od 1996. godine i danas u našoj zemlji posluje na dve lokacije – u centrali na Novom Beogradu i fabrici u Pećincima. Fokusiran na razvoj novih tehnologija, Bosch u Srbiji pokriva različite oblasti poslovanja – od proizvodnje električne i elektronske opreme za motorna vozila, preko distribucije širokog asortimana Bosch proizvoda, pa sve do pružanja usluga, pre svega kroz inovativne projekte u oblasti informaciono-komunikacionih tehnologija i automotive aftermarket industrije, za koju se u Beogradu nalazi globalni Bosch centar kompetencija. U Beogradu se takođe nalazi i Bosch inženjerski centar, u kojem se razvijaju softverska i servisna rešenja za povezane tehnologije. Svoju prvu fabriku u Srbiji kompanija otvara 2013. godine i ona je danas jedna od najvećih Bosch fabrika za proizvodnju sistema brisača u Evropi. Iste godine Bosch u Srbiji je postao i pionir uvođenja programa dualnog obrazovanja, koji svake godine uspešno pohađa nekoliko desetina učenika. Vodeći se sloganom ’’Tehnologija za život’’, Bosch teži da svojim proizvodima budi entuzijazam, poboljšava kvalitet života i doprinosi očuvanju prirodnih resursa.

Gigatron

Od svog osnivanja 2003. godine do danas, kompanija Gigatron je izrasla u jednog od vodećih lanaca tehnike, sa gotovo 70 maloprodajnih objekata i više od 1000 zaposlenih, nudeći svojim potrošačima širok asortiman IT uređaja, potrošačke elektronike i bele tehnike.

Tokom 2 decenije poslovanja na tržištu Srbije, sa stalnom misijom unapređenja usluga, praćenjem najnovijih tehnoloških trendova, Gigatron je uspeo da se pozicionira kao kompanija inovator, koja je među prvima predstavila koncept maloprodajnih objekata po ugledu na prestižne svetske prodavnice, ponudila najpotpuniji asortiman proizvoda, definisala unapređene oblike komunikacije sa kupcima i pokrenula online kupovinu.

Moderan pristup komunikaciji sa kupcima, inovativna rešenja i visoki standardi doprineli su tome da je Gigatron danas jedan od najprepoznatljivijih i omiljenih brendova u Srbiji, posebno među ljubiteljima tehnike. 

Kako su inovacije i tehnološka rešenja okosnica poslovanja Gigatrona, kompanija posebnu pažnju poklanja obrazovnim i društveno-odgovornim projektima sa ciljem osnaživanja zajednice i posebno mladih.

Aktivno podržavajući posebno one aktivnosti koje za cilj imaju upoznavanje mladih sa inovativnim tehnologijama, naukom i preduzetništvom, kompanija nastoji da im omogući da prepoznaju i unaprede veštine potrebne za buduće izazove. 

Ova posvećenost obrazovanju i mladima oslikava težnju Gigatrona da doprinese razvoju budućih generacija, inovacija i stvaranju stručnjaka u čemu se ogleda i doprinos celokupnoj zajednici, razvoju društva i odgovornom poslovanju kao glavnim vrednostima kompanije.


Epson

Epson je globalni lider na polju tehnologije posvećen zajedničkom stvaranju održivosti i obogaćivanju zajednica koristeći svoje originalne, efikasne i precizne digitalne tehnologije za povezivanje ljudi, stvari i informacija . Kompanija je fokusirana na rešavanje društvenih problema kroz inovacije u kućnoj i kancelarijskoj štampi, komercijalnoj i industrijskoj štampi, kao i vizuelnim komunikacijama, prenosivim uređajima i robotici. Kompanija Epson je ponosna na svoje doprinose razvoju održivog društva i na stalne napore ka ostvarivanju ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija. Kroz inicijative koje pokreće omogućuje da uz vrhunsku tehnologiju i rešenja materijali za učenje postanu dostupni svima. Posvećeni negovanju budućih talenata, za cilj ima da kvalitetno obrazovanje dopre do dece, bez obzira na njihovo geografsko ili socio-ekonomsko poreklo.

EcoTank štampači, osim što su energetski efikasni, dolaze sa dovoljno mastila za štampu i do tri godine i pružaju dugotrajno i održivo rešenje za škole. Laserski projektori pretvaraju svaku ravnu površinu u alatku za učenje, optimizujući ograničeni prostor u učionici i omogućujući uzbudljivu interaktivnu saradnju i podsticanje na angažovanje svih u učionici.

NLB KB logo u boji

NLB Komercijalna banka

Kao finansijska institucija od sistemskog značaja za tržište Srbije, NLB Komercijalna banka, uspeh meri dvojako – izuzetnim poslovnim rezultatima, ali i pozitivnim promenama koje pod parolom „Svet pun srca je svet pun prilika“, inicira u društvu. Motivisana željom da deo profita usmeri ka kreiranju održive budućnosti, banka je 2023. godine donirala više od 350 hiljada evra humanitarnim organizacijama koje unapređuju uslove života porodica, dece i starijih osoba u Srbiji. Želeći da najveći deo svojih kapaciteta usmeri u pravcu strukturalnih i dugoročnih promena, NLB Komercijalna banka već dugi niz godina sprovodi, sada već prepoznatljive projekte, kao što su NLB Organic konkurs, Stambeni krediti za mlade i Okvir podrške. Ovi inovativni projekti i inicijative, prepoznati su i od strane međunarodnih autoriteta u domenu društvene odgovornosti. Jedan od vodećih svetskih finansijskih časopisa Euromoney, proglasio je NLB Komercijalnu banku najboljom društveno odgovornom bankom u Srbiji u 2024. godini, u okviru svojih godišnjih „Nagrada za izvrsnost“.